Sofie Samuelsson

2013-04-28
23:36:15

Guess What
Nu har jag sparat och sparat på det där håret of mine,
och inte velat göra något med det som sliter för mkt, och inte heller gärna klippa mig i onödan.
 
Men (!!) härom dagen fick jag för mig att hitta på något,
något jag funderat på att göra en längre tid nu.
Så jag köpte mig lite hårfärger och färgade till ombre!
 
Så färgade först med en ask ljusbrun upptill,
och sen pärlblond nere.
Men den gav typ inget reslutat, så köpte en ultrablind/slingblond och kastade i,
och färgade i etapper osv.
 
Så färgade håret 3 gånger på en dag.. "Hej jag vill inte slita på mitt hår, för jag sparar till långt..." Jo tjena.. ;)
 
Såhär blev det iaf!
 
Sen va mitt hår ganska så strävt nere i topparna.. höhöhö, wonder why..
Men har gjort en redig inpackning idag, + massa massa go arganolja och nu är det tillbaka till sitt silkeslena urpsrung <3
 
(ignorera den blåa grejen)
 
PÖSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: