Sofie Samuelsson

2013-05-06
23:32:21

Ha-begär
Klickade hem lite grejor på H&M härom dagen för x-antal hundralappar
Men nöjde mig inte där,
utan igår kikade jag lite på nelly.com också, och hittade bla. ett par turkosa shorts, 
samt rosa byxor!
 
Och jag har tidigare tyckt att rosa byxor blir o se för tjejiga ut,
men jag tänkte testa mig på det och gillar jag dem inte/inte hittar något snyggt som matchar så är det ju bara
att skicka tillbaka eller hur :D
 
Färgbomben Sofie.
 
 
Köpte ju ett par vita byxor med blommor på i olika färger, 
men de har jag inte använt än.
Vill ha dem när jag ska ut, men har alkoholförbud pga vissa anledningar så har liksom inte kommit ut.. :(
Men sommaren är "lång" haha.. 
inte spec, men man får väl hoppas på de iaf! :)
 
här är shortsen
 
och byxorna
 
Så vi får väl se om jag lyckas bära byxorna utan att se ut som en barbie eller barnrumpa haha :D
 
Pösss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: