Sofie Samuelsson

2013-04-09
23:29:04

Suveränt
Idag har jag umgåtts med Jessica.
Först berättade hon hur stolt hon är att hon nekade sig själv till att äta chokladmunkar, två gånger!!
Sen ger hon mig en pajform... och vi börjar diskutera vad vi skulle kunna tillverka i den där pajformen.
Rätt som det är, står vi på ICA och köper ananas, vaniljvisp, bakpulver osv. 
 
Japp det blev en Suverän Paj, som den heter
Med ananas, creme fraiche osv. SKIT GOD ÄR DEN
Inte första gången jag gjorde den,
men den är lika underbar varje gång <3
 
 
Så nu sitter jag här med dåligt samvete..
Känns som om jag glömt bort allt vad diet heter..
Känner mig småfet igen
 
 
Anyhow,
TACK JESSICA för en GRYM pajform!
Som invigdes inom 1h efter att jag öppnat paketet!
 
 
Love

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: