Sofie Samuelsson

2013-04-12
16:45:00

Överlycklig
Igår, för första gången,
så sa en utomstående person att jag blivit så smal och fin!!!
Utan att jag ens nämnde något om dietande eller hårt tränande

Underbart att folk börjar se en förändring,
även de som inte ser mig daglig dags, och de som inte "känner mig", om ni förstår :)


Är dock inte 100 nöjd själv än, så jag kommer fortsätta kämpa.. eller ja, kämpa o kämpa
Hur som helst,
så pushade det här mig att fortsätta!


Och TACK, till dig som sa det!
Det borde finnas fler som törs ge positiva kommentarer till varandra!


Peace!
 
 
 
Tillägg: Kommer dessutom i byxor (utan att de sitter mongolid tight dessutom) jag inte fick upp över röven för ett halv år sen, sist jag testade dem <3 Keep it up

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: