Sofie Samuelsson

2013-05-08
21:05:43

Jobb
Har nyss kommit hem från höghöjdsbanan
Så det blev några timmars jobb! 
 
Igår va det pötthett här, och strålande sol. 20+ 
idag 22+ UNDERBART
Bränt mig lite i solen hehehe
Men så fort jag landade nere på höghöjds så började regnet pissa ner..
Och när vi åkte hem så hade det regnat klart, haha tur i oturen ;)
 
 
Då blire bajsväder imorgon igen då, men på fredag kmr jag ligga o pressa i solen igen <3
 
Skrev även på fb att jag trodde att min hy blivit lite härdad vad gäller sol, 
men tydligen inte.. jag är sprutröd på bröstet  och lite i ansiktet haha
Dock så har det lagt sig efter jag smort med kortison,
så var nog lite allergiutslag också inblandat i det där
 
 
 
PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: