Sofie Samuelsson

2013-04-08
23:45:18

On and off
Okej, nu blir första lilla erkännandet om mitt nyårslöfte.
Lovade då mig själv att under året försöka gå ner (helst) 10 kg, men 7 är också okej. Skräll att man lovar sånt va?!

Hur som haver,
Jag har kanske inte gått ner några mängder, ca 5 kilo
Och det var ett tag sedan jag kunde mäta midjan senast,
men den har dropat ungefär 10-12 cm.
Har som sagt inte mätt på ett tag, och det är dels för att jag inte har något måttband.. Så har använt ett snöre mot en tummstock istället!
Dock är nu även tummstocken borta nu..
Så därav har jag inte mätt än

Men efter Egypten tappade jag rytmen totalt med mitt dietande,
och har kört väldigt mycket bollande med det där.. :/

Provar för närvarande PF- periodisk fasta (korttidsfasta)
Och på Fredag har jag testat det i två veckor, och alltså fastat ung. 6 dagar av 14, och då ska jag väga osv.
Det tar nämligen ca 14 dagar innan den här metoden märks.
Och den märks främst via insulinvärden och annat inuti kroppen,
och som ett plus i kanten medför det viktminskning..

Så är främst ute efter välmående!



Take.care.
LOVE

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: