Sofie Samuelsson

2013-04-22
22:38:30

Praktik
Idag har jag varit iväg på praktik på klockarhagsskolan,
hos studie och yrkesvägledaren där.
Har praktik där då det är ett yrke jag funderat på att utbilda mig till, och då tyckte vi att det var lika bra att jag fick se vad hon egentligen gör! 
Kommer dock även prata med kuratorn också, och även skolpsykologen.
 
Men nu ska jag inte dit fören nästa vecka, på måndag igen. 
Jag ska till Örebro och Linde tisdag o torsdag, och hon kunde inte onsdag och fredag haha.
 
Men nästa vecka så. :)
 
 
Har ju dock redan skickat in ansökan på skola och utbildning,
och tyvärr var ju inte studie och yrkesvägledning med där, 
utan jag sökte bara Socionomprogrammet på distans i Gävle.
Vill mest se om jag har det som krävs för att komma in,
kanske inte alls vill gå det sen i sommar liksom,
så tyckte det var bättre att söka, än att inte göra det!
 
 
Love

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: