Sofie Samuelsson

2013-04-22
21:59:00

JB
Oh My God, gissa vem som spelar i Globen ikväll?!?!
Yepp thats right, en bortskämd snorunge som är totalt överskattad.

Jag själv är så långt ifrån en "belieber" man kan vara,
och det är inte bara för att vara motfalls och endast ogilla honom liksom,
utan jag tycker faktiskt inte ens om hans musik..

Men jag klagar inte på de som gör det, absolut inte, de får tycka precis hur bra de vill om honom och avguda honom om de så vill de :)


Jag förstår bara inte hysterin kring honom,
tjejer som skadas och måste föras till sjukhus,
och andra som köar dagar i förväg för att få hinna se honom när han anländer till sitt hotell?
Men är man ett fan så är man, i guess.

Men för mig är det tyvärr ofattbart,
för mig är han för omogen för sin uppmärksamhet och verkar tyvärr inte kunna hantera det på ett bra sätt längre..
(för mycket skandaler kring honom)

Och jaaaa, han är inte den han va när han sjöng "baby baby baby oooh".. och även jag hör skillnaden då från nu, men fortfarande, jag gillar varken honom eller hans musik. På både gott och ont


Bieber fever råder över Sverige de idag och både kommande dagarna..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: