Sofie Samuelsson

2008-12-27
17:32:06

Annandag Jul

Morgon och jag vaknade kl 8.
ovanligt tidigt för att det ska vara jag, men med en viss anledning.
Papps och jag ska in till Örebro på mellandagsrea.
Kan inte precis påstå att det blev mycket handlat,
va helt tjockt med folk överallt och man kom inte fram någonstans!

Sedan böt jag Linnea och Jessica julklappar.
Tack så mycke <3

Så bar det iväg till Farmor för att äta mat!
Väl där så träffade man på två hundar direkt i dörren,
Kita och den lilla söta valpen anna och keith skaffat sig.
Såå söt!
Gapskratt blev det, mamma och jag gjorde bort oss som vanligt samt att pappa var brorduktig som vanligt.

Sen kom en "främling". det var nice <3


Kommentar:
#1: linnea

jag blev jätte glad för dina klappar också! :D fast jag ångrar att jag inte köpte mer åt dig... ''/ <3

2009-01-04 @ 22:38:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: