Sofie Samuelsson

2009-04-10
20:52:57

en mycket långfredag

*  Att långfredagen är längre stämde för första gången i mitt liv.
Somnade halv 4 inatt, vaknade kl 8 imorse. 
Så har hunnit med en massa idag.. lr inte.

*  Skönt med lov dessutom.
Mycket mycket efterlängtat. 


*  idag gick det upp för mig hur mycket jag saknar mitt gamla blonda hår.
Inte det "gula" utan innan det,
då jag slingade håret hela tiden och tillslut fick en fin blond färg.
Snart blir jag nog blond igen,
orkar inte med att se ut som ronja rövardotter i huve :)


*  Rolig kväll med brudarna igår också <3
något man inte glömmer i första taget!


*  och nu har jag börjat längta ihjäl mig efter sommar.
helt sjukt :)
Saknar alla varma härliga dagar på studsmattan,
då man bara suktar efter att åka ut till sjön och bada!
Alla varma sommardagar med Jessica i stugorna.
Kan knappt bärga mig! :D
Ge mig sommar NU!


 *  Imorn blire farmor och äta mat vid klockan tolv.
Saknar mina kusiner..
år och dagar sen jag träffade dom,
dom små liven har ju vuxit och blivit stora nu!
Känns som om man ligger efter en aning.
Vill ju träffa på dom blivande damerna! :D


  *  Dessutom,
en sak jag är lite ;oooo över;
mina byxor som jag nästan vuxit ur,
var idag förstora. 
hur kan detta komma sig?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: