Sofie Samuelsson

2009-04-19
12:52:03

Joe Brooks
www.youtube.com/watch?v=j1nrZC4uQqw&feature=related

Helt klart värd att lyssna på!



 
× Idag är det en sån där dag då jag inte har något spec att göra.
Jess
är till Karlstad och tränar,
Batti har fullt upp hemma
och Linnea är hos sin mor.
 Så jag antar att jag kommer få ägna mig åt studier idag.
Med tanke på att jag har prov onsdag i mitt FAVORITÄMNE.. Biologi,
som jag inte klarar av så borde jag nog iaf läsa igenom skiten.
Sen så äre ju nationellt i matteTorsdag.
Tjohooo vad jag längtar..! Eller inte.
Kommer ju faila som vanligt på matteproven.
Och jag ska gå Nv.
Kommer jag klara det?
skulle inte tro det va.




× Gårdagen blev inte alls vad jag tänkt mig.
haha.

villhahitlinneaochbusamedhenne. <3


Ge mig sommar, NU!

Kommentar:
#1: linnea h.

dududu&jagjagjag, 'favorit i repris' :D ?



busa med mig i hlegen :) <33

2009-04-21 @ 22:03:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: