Sofie Samuelsson

2009-08-14
23:45:52

freitag, also know as -dag 1

Fredagen i sitt stora hela.
Det blev att gå upp klockan 9, åka till örebro klockan 10 och handla tills eftermiddagen.
Eller ja, jag handlade inte. Det skötte Jessica!
Fylla år tidigt + inget sommarjobb = no cash.
Men eftersom att Jessica va skylldig mig ett par örhängen sen hon förstörde mina jag fick i julklapp,
så blev iaf något köpt till mig.
Har smsat med älskling så länge jag kunnat, och jag är så positiv att jag säger åt honom att vara på sin vakt i flyget, för att jag känner på mig att de kommer krascha!
Fick ett sms ungefär 19.47 där det stog att han hade landat och var helskinnad!
PUH. men än är det en hemresa också..

Vet inte när mannen åker hem, troligen fredag men kanske väldigt sent, så de är kanske inte hemma fören lördag ändå.
Men ändå räknar jag Fredag som Dag 1.
Första dagen borta alltså.
Bara 6 dagar kvar!
Kom igen, det här går ju brilliant, det här klarar vi..!


Jag & Sebbi
(påjessicasmoppi)

Underhåll mig under veckan bara så ska vi klara det utan jagsaknardig-sms.
Har nämnligen lovat att inte skicka ett enda sms där jag förklarar hur mkt jag saknar den lilla pågen.

Tack alla som orkade läsa mina tråkiga nyheter om dagen! :)

Imorn blire Linnea ♥
och kanske hem till ellan och träffa lite brudar! ♥


Kommentar:
#1: emma

ellan ellan ellan!!! :)) <3

2009-08-15 @ 10:40:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: