Sofie Samuelsson

2009-08-12
11:46:58

gårdagen & morgondagen

ojojoj,
det var länge sedan man va in här och kollade.
det var länge sedan jag ens satt vid datorn, det enda jag gjort är att ha kollat tider för höghöjdsbanan.
sen dragit.
Så nu är det dags att börja skriva igen tycker jag!

Har varit med Sebastian i 3 dagar,
3 hektiska dagar med tanke på att han åker på fredag.
Men nu onsdag hinner vi troligen inte ses nå mer innan det bär av..
usch.
jag som tyckte att dagarna när han va i london va långa,
kommer inte va någonting jämfört med det här!
hela 7 dagar + de här två dagarna innan han åker!
det verkar lite sjukt, för det hade varit en sak om han bara inte kunnat träffa mig på 9 dagar för att han skulle behöva göra annat. Men just det att han inte ens är i samma land.
Aja skitsamma.
Räkna med deppiga inlägg den kommande veckan..

Så till något gladare
Igår (tisdag) var jag, jessica och sebbi till höghöjdsbanan.
Vi va inte själva där, utan vi lyckades få ett segt gäng framför oss.
Vi gjorde iaf alla banor x2, sedan åkte vi och drog en pizza.
Det slutade till slut med träningsvärk i mage, armar och lite lår.
Grattiis Sofie.
Du är Sveriges mest otränade människa! ;)

Nej, nu ska jag nog upp och diska, dammsuga osv så mamma kan känna sig lite stolt över sin yngsta dotter
när mamsi anländer hem från jobbet.

  älskar dig

Kommentarer:
#1: sanna

så himla söta! :)

2009-08-12 @ 14:34:18
#2: emma

jag gillar verkligen att jag är fotograf till den där bilden :DD

2009-08-13 @ 22:05:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: