Sofie Samuelsson

2009-08-30
18:27:48

huvudvärk och utan krafter

Helgen var tänkt så att den skulle spenderas med Sebastian.
Men det blev ju inte riktigt så..
Kan väl lika gärna berätta hela historien då,
Vaknade vid 3 på fredag natt.
Helt borta i huve och minns inte att jag tagit på mig en massa kläder under natten,
och minns inte att jag gick upp riktigt.
Men jag hade ryckningar i armen, och jag började tvärskaka.
Ringde pappa (som är i norge), och det slutade med att jag slocknade inne hos mamma.
sebbi sov ensam inne på mitt rum.

Vid 8 vaknade jag av att bummbumm startades,
och sebbi satt i.
Sååå jag ringde honom, och han förklarade att han mådde jätte dåligt och måste hem.
Själv trodde jag att han va sur på mig för att jag somnat hos mami.
Så hans svininfluensa (som jag experten säger att det ) har i princip tagit om.

Resten av dagen spenderade jag i en säng lr soffa, och sov nästan bara.
Huvudvärk hade jag också, och det gjoorde verkligen ont!
Men var ändå vaken till 1 någon gång, kollade nämligen på en sjukt bra film.
Vågade inte riktigt sova, var rädd för.. något?

Con Air




Och så idag, mår jag bättre.
Orkade borsta håret, ta på mig andra kläder än de jag haft i snart 2 dagar och även platta håret.
Så imorn blire skola, även om jag mått piss under helgen!


Ps.  Filmen är det nästan ett måste att se !



Jag trodde att du om någon
skulle förstå.


Kommentarer:
#1: linnea h

din sket, du får inte bli sjuk :( <3



& yaa, vi ska åka 'rally' igen!

2009-08-31 @ 06:31:01
#2: linnea h.

nej snuttis, du har inte smittat mig :) tror inte det i alla fall ((: <3

2009-08-31 @ 16:48:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: