Sofie Samuelsson

2009-08-05
15:38:04

me x5



 

lovade ju bilder på nitt hår från det att jag klippt mig.
men har inte hunnit ta några bra,
och den jag visar nu är inte så spec bra för att visa mitt hår på,
men det är den som duger bäst.
passade självklart på att psa lite också (aa).
Bilden längst till vänsterär bara kontrasterna ändrade på,
går man neråt till bilden under äre mer gjort, sedan till höger, och höger igen.
De blir mer och mer psade, men på olika sätt.



:)

så roligt har jag haft idag..
vet inte om jag ska vara nöjd med mitt hår lr inte.
det blev bra, men nästan för kort.




senare idag blire mys med den bästa!

pusssshej

Kommentar:
#1: anna

söta bilder på dig :)<3

2009-08-08 @ 02:24:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: