Sofie Samuelsson

2009-08-19
17:32:22

Naaaaajs?

idag började som sagt skolan.
trögstartad var jag imorse, men hävde mig väl upp vid 7 och va vid skolan kl 8.
Efter uppropet kilade alla iväg till sina hemklassrum,
och jag kände VERKLIGEN att jag inte hörde hemma i nv1.
Så jag bestämde att jag skulle prata med klingklong direkt efter prästvallen,
men tro inte att hon var där då..
amagad. Fredag är det normala skoldagar, och jag tänker INTE va kvar i nv då. noway.
Det blev hällefors vandring och vi sprang benen av oss, samt att jag fick ytterligare blåsor på fötterna.
Och sedan kubb för hela slanten!
Alla mobbade "min" klass för att vi bara va 3 pers, men som vi sopa banan med dom!
Herrejösses, det sluta med semifinal och vi sluta väl på antingen 4e lr 3e placering,
1a och 2a kom några blandgrupper med 2or.



Aja, jag är helt slut och sliten efter en hel dag vandring och en hel dag i solen.
så ska nog bara slappa en stund nu.

Imorn blire klingklong igen,
men tidigare. Börjar egentligen typ 9.00? men åker till skolan till typ 8.
så då ska jag hämta min skåpnyckel samt prata om bytet.

Tack och hej för mig den här gången :)
uppdaterar kanske mer senare :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: