Sofie Samuelsson

2009-08-12
13:08:30

på tal om det..

..
skolan börjar ju snart.
och kan ju bara säga att nu känns det verkligen hur jag valt helt fel program.
Snälla lilla rara,
jag vill inte ens hinna "börja" Nv1.
Vill byta nu direkt till Sp.
Det har ju ändå varit mitt absoluta val sedan 8an,
tills jag fick för mig att gå nv.
bland mina större misstag i mitt liv va att välja nv.

Så nu SKA emma bli glad!
Jag tänker byta så fort jag får chansen!




19.21

Har nyss pratat med mamma angående gymnasium.
Men vad jag än säger, så lägger sig pappa i och mamma drar sitt
" men lärarna sa att eftersom det är en så liten grupp så får man mycket hjälp "
Som jag sagt, mina föräldrar valde program åt mig..
Pappa blir besviken när jag säger att jag tycker det ska bli skönt att slippa all matte och noämnena.
Men hallåå, jag läser fortf matte i 2 år!
Jag förstår inte..
vems val är det egentligen..
mitt lr deras?

Kommentarer:
#1: karin

hahah ujujuj.. Välj SP om du vill soffan! Du kan ju alltid välja till i alla fall matte C sen i 3:an :b

2009-08-13 @ 13:30:23
#2: emma

jag blir jättte glad om du byter ska du veta söt :D:D:D:D:D

2009-08-13 @ 22:03:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: