Sofie Samuelsson

2009-08-26
22:03:57

påtal om bondkatter i Kina..


Idag var det naturkunskapsdag, liksom imorn.
Vi fick ha genomgång och sedan jobba självständigt fram till halv 4.
Men blev klar vid 12 så jag chillade lite med Linnea medans vi väntade på dan.
Sedan for jag hem som hastigast. Väntade på att Sebbi skulle komma hem,
fixade lite och så gick jag hem till honom.
Men den jäveln sov i minst 1 timme.. tills jag satte handen för munnen och näsan på honom ;)

Imorgon ska vi gå den där jävla silverleden, 1,4 mil.
Har sovmorgon, till 10, vilket kanske är skönt.
Men längtar INTE efter att gå de där kilometrarna.
Och eftersom att de är obligatoriska så måste jag..
annars tvingar de mig att göra det nästa år.
Tur att vi inte går själva iaf, så kan man ju roa sig med klassen!

Mina Jeansleggings kom idag också!
Är både nöjd och besviken, de va för långa, så jag måste vika upp dom i benen:)
men har man korta ben och lång överkropp så äre sånt man får leva med helt enkelt.

snart 8.

Älskaälskaälska

Kommentarer:
#1: anna

haha men jag har långa och smala ben ;o

ännu svårare att hitta byxor (A)

även om de stämmer på längden så är de alldeles för stora ;o<3

2009-08-27 @ 13:27:04
#2: linnea h

jävla silverleden :)

2009-08-27 @ 19:38:01
#3: emma

hahahahhaha rubriken........... :D

2009-08-27 @ 21:08:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: