Sofie Samuelsson

2009-08-31
18:09:44

sjuker !!


alla som kollat min bdb vet ju i princip redan att jag troligen har influensa.
Men tänkte berätta om det i lite större drag här.


Har typ känt på mig sedan helgen att jag skulle bli sjuk,
mådde as bra imorse men under dagens gång så kom huvudvärken, muskelvärken och sedan allt annat på samma gång.
Så jag satt i skolan helt omedveten om att jag hade feber osv.
Det märktes inte fören jag kom hem, hahaha börjar ALLTID grina när jag har feber.
Vet inte vrf..
Så det som är fel på mig i nu läget är,
Huvudvärk
Feber
Tjockhalsmandel/ont i halsen
Lätt hosta
Muskelvärk
& utmattning

Så nu är det meningen att alla ska tycka synd om mig!
hahah


blir nog ingen skola imorn..


Kommentar:
#1: s teffy

krya på dig! :) <3

2009-08-31 @ 19:46:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: