Sofie Samuelsson

2009-08-06
21:55:02

torsdag 6-8-09

dagen har mestadels tillbringats i solen,
liggandes på en dyna och en handduk.
så med andra ord, så jag har passat på att sola idag när solen kikat fram!
Sedan va vi iväg och "handla" lite, jag anna och mamma.
Vi va in på alla affärer i hfs man kan tänka sig,
och det sluta med att även syrmin fick ta efter namnet.. guldus.
Sessa behövde inte göra nå, bara vicka på röva och se söt ut.
hahaha. :)
Sedan va jag så varm så ist för att kasta sig i sjön, duschade jag kallt.
Nämnligen så kallt som 19 grader.
Men det hjälpte inte när jag började baka muffins, som helst skulle vara klara innan sebbi skulle komma vid 7.
men jag lyckades, precis när bilen landade utanför, så ställde jag in dom små rackarna i ugnen!

I början av sommaren fick nog en hel del folks ett sms av mig där jag skrev att jag hittat en fyrklöver.
Vill inte skryta lr så..(aaa)
men idag hittade jag 6 st till!
Så nu har jag lagt in dom i en bok, och ska spara dom! :)
Jag satte mig bara i gräset, och wips så hittade jag en, sen fler och fler.

Född med tur ;)

- jag har hittat 6 fyrklövrarrrr!
sjöng jag för anna medans jag hoppa runt som en galning :)

Kommentar:
#1: linnea h

6-fyrklövrar .. hmmm sofie ... ;)

2009-08-06 @ 22:49:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: