Sofie Samuelsson

2009-08-17
00:08:19

två -> 3


två blir 3, och jag börjar nu på fyra!
(vilketlivjaghar)
det går ju som en dans.

Idag har jag varit allmänt trött.
Trött av många anledningar och trött på olika saker.
Trött för att jag legat vaken på nätterna, och vaknade vid halv 6 av att min mage gjorde ont!
Trött för att familia sedan väckte mig halv 10.
Jag är trött för att jag inte ätit ordentligt på dagar, no energy.
Även trött pga folk, folk som lägger sig i allt utan att veta ett dyfft!
Jag är trött på att sitta och vänta.

Imorgon när jag vaknar är halva räkningen avklarad!
ungefär.. tror jag :)

Men jag hittade styrkan för att sätta mig på jessicas moppe,
åka till filipstad med henne och halvsova med öppna ögon på vägen dit.
Jag satt bara och tänkte, men vet inte på vad. ; D

Har även spanat lite på hm's hemsida.
blir nog snart att skicka efter den där utsökta jackan x2 :)

Pussssochhej för ikväll tror jag

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: