Sofie Samuelsson

2009-12-30
00:05:27

00.00


Är klockan nu snart,
och kan någon gissa vad jag precis har gjort?
Noo, i dont think so.
Jag har precis "sminkat" mig.
Lr ja, ena ögat och provat mina nya lösögonfransar.
Det blev braaaa!
Så då har jag i princip allt klart inför nyår med kläder, smink, osv. Förutom en sak....
vilka skor jag ska ha!
Fast det kmr jag säkert komma på med då.

Igår var jag in till örebro med sebastian, mamma och pappa Bäjsch.
Lyckades försova mig, så mamma bäjsch var inte så spec glad när jag klev in i bilen efter att dom fått vänta på mig i 15 min..*host*.
Och jag trodde att sebastian förklarat varför jag inte var klar den tiden vi sagt,
men han hade tydligen inte fattat fören vi väl va i örebro att jag läst fel i smset han skickat där han skrivit
KVART I 11,
jag hade läst KVAR ÖVER 11... Duktigt..
Så iaf, hans mamma ville nog bara döda mig, och dum som jag var, bad jag inte om ursäkt..
Något man ångrar en aning.
Aja, resten av dagen blev väl lyckad.
Hade dock bara med mig 500, hann inte leta efter min plånbok.
Men handlade bara för 400, det jag köpte var.
♦ Eye lashes  + lim.
♦ 2 par trosor (tappar bort alla ;s)
♦ Spets klänning   från vila!
också mat dåra.
Så lyckades väl handla ganska bra ändå :)

Nu ska jag chilla resten av kvällen, som jag gjort exakt hela dagen i sig också.



IMORGON!!
ååh jag är så lycklig!!!
berättar varför imorn, när jag är som lyckligast!
ni förstår varför då :)

hugs.n.kisses


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: