Sofie Samuelsson

2009-12-20
02:46:40

friends


lördag morgon,
ägde pappa så jävla hååårt!

Eftermiddag-kväll,
crash bandicot & Jessica Sthyr.
Chokladmousse och skratt.

Kväll-natt,
emma och sanna kom hit,
gick till ica,
kollade på film,
mös/snacka massa baiiis, tjejsnack om hmm.. allt man kan tänka sig. från kineser till vattens olika phvärden. hahaha. nejdå.
limmande på mina lösnaglar igen. lr iaf 6 av dom :( tappat bort resten, men fixar dit nya imorn.
planering inför imorn med brudarna, skidor!! <3
och övertrötta stunder med sanni!


Tack för en bra start på mitt lov giirrrllls :)

längtar till morgondagen av FLERA anledningar.
chill morgon,
skidor med flickorna,
mys med älsk.


Kommentarer:
#1: ellan

sv; Haha va bra att inte jag är de :D

sen så när man köpt ett nytt par så "hinner" man inte använda alla andra ;p sen har jag mest klackar till våren sommarn :)

2009-12-21 @ 12:18:23
#2: ellan

ja precis :) men hur äre annars då? :) <3

2009-12-21 @ 23:11:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: