Sofie Samuelsson

2009-12-27
20:32:27

hmm en fisk?

Jag är jätte sur just nu, tänker dock inte nämna varför i bloggen eftersom att de personerna läser min blogg.
Men iaf, så har jag tjurat idag, inte ätit något pga det, och jag har lyckats känna mig sådär ensam idag igen.
Bara för att jag vakna vid halv 2, och sen i princip inte gjort någonting!!
Trååååkiiigt med lov, finns inget att göra.


Hmm, imorn lr tisdag blire kanske, förhoppningsvis öret med Sebbi och MammaBäjsch? :)
Har väl inte spec mkt pengar just nu, och vill egentligen inte slösa dom, men ändå!
Kanske hittar ett par fina nya skor? vem vet :)
Då blir jag ju glad iaf.


Julhelgen har ju firats nu också,
har inte uppdaterat något om det.. kändes som att det kanske inte behövdes.
Men kan väl berätta lite kort iaf.
Julafton, öppna julklappar, hem till mormor, drack glögg, kalle anka, åt mat, julklappar osv. Sen hem, mer julklappar och lite julaftonsfirande med familj och kusiner!
Juldagen, hmm.. då spelade jag sonic unleashed halva dagen, sen var jag med emma på kvällen, och sov hos sebbi. Åkte från emma vid 1, kom hem typ 10 över 1 för att vi trodde sebbi kanske ville åka med oss men icke, 2 min efter att jag kommit hem så står sebbi med bilen utanför, fast hans mamma körde ju. Bilen var full också, yeeey, så fick sitta i sebbis knä. :p
Annandag jul, vakna hos älski, åkte hem, spelade mer sonic unleashed ( förstår det äntligen hahaha ), lekte med älski några timmar, och sen resten av kvällen kan man väl i princip säga att jag bara chillade! :)


Nu siktar jag mot nyår!
Tolvslaget = 2010, & 1 år tsms med Sebastian ♥

Kommentar:
#1: jessica

Jag tycker vi ska hitta på nå buuus sofie! :D snökanoner i hurtigtorpet nu, tror ja :O

2009-12-28 @ 13:42:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: