Sofie Samuelsson

2009-12-12
19:31:41

hmm


Nu är ju v.50 i princip avklarad,
då kanske jag ska berätta lite vad som hänt.

Torsdag, trodde inte jag skulle med till örebro, mådde så cp dåligt, andnöd. Men åkte dit, och det gick bra ändå.

Fredag
, lilla nobel på morgonen & jag kom 6a i kategorin Noveller. Venne om det var så mkt att gå upp på scenen för.. höhöö. Och efter det var det dags för den efterlängtade luciabollen, gick väl inte så bra för oss *host* men tycker fortf att volleyboll är bland det roligaste som finns. Och eftersom jag inte nämnt det i bloggen tidigare, och även om de flesta redan sett det, så var vi iaf utklädda till gangstahs, Bloods & Crips bby ;)
På kvällen umgicks jag även med älsklingen.

Lördag,
vakna med sebbi, va med honom ytterligare några timmar, sedan till gymnastikuppvisning och han drog iväg på en massa härj med sina homies. Gick på gymnastikuppvisningen med Emma! :) & idag förstod jag förresten att anledningen till att jag har andnöd iaf varje dag, är en infektion i kroppen som satt sig i mina luftvägar, eftersom mina astma mediciner inte hjälper. läskigt..

Btw. Om ni läst kommentarerna under veckan, så har många varit från ellinor där vi planerat köp av skor.
   Igår kom hon även hit och lämnade skorna så jag fick prova dom.
Liiite lätt förstora, men tro inte att jag (skotokigsomjagär) tänker låta bli att köpa dom bara för det!!
Noway, they are all mine.

Hihi, och Nu lördag kväll, så är det iag tänkt att jag ska ägna ytterligare lite tid med Emma, medans Sebbe härjar runt i Hfs.

over.n.out/sofie


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: