Sofie Samuelsson

2009-12-09
20:49:52

lovely.


Imorse upptäckte jag att det ömmade längs mitt smalben när jag nuddade området.
Men senare började det även göra ont när jag gick,
vinklade foten uppåt samt nedåt.
Nu när jag läst om symptomer för vad det kanske kan vara,
så kan jag ju bara konstatera

jag har benhinneinflammation.


I ♥ IT..
eller inte.

Men tro inte att jag fegar på fredag bara för det,
noway, jag har längtat efter den dagen så länge att ingenting kan stoppa mig,
i alla fall inte benhinneinflammationen.


Kommentarer:
#1: Anna

jo det är helt klart sant.. ajdå! att jag inte tänkte på det.. fast det skulle vara en text där jag inte kunde skriva för både det negativa och positiva å andra sidan :)

2009-12-11 @ 15:39:23
#2: ellan

Passade skorna? :)

2009-12-11 @ 23:39:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: