Sofie Samuelsson

2009-12-02
20:53:27

saknad



sitter och kollar på klipp med gymnastik träningar och uppvisningar/tävlingar.
Kan ju bara säga såhär,


jag ångrar till 99% att jag slutade på gymnastik,
och till 100% att jag inte ägnade alla de där timmarna på studsmattan i somras..

Varför har ingen tvingat mig att börja igen!
ååh :(

jag vill vara med på uppvisningarna,
jag vill lära mig nya saker och jag vill utveckla min flexibilitet mer..

fuck it..
ångest, längtan och saknad.

http://www.youtube.com/watch?v=mUMoD-5P_Bo
tänk om man kunde göra det där..!

jag vill slå mitt rekord på 32 handvolter,
jag vill ta nya hoppbilder,
jag vill våga göra bakåtvolter osv, utan att någon passar mig.


    

Inte dom "bästa" hoppbilderna,
men några av dom bättre.
(tog från jessicas fb)


Kommentarer:
#1: Jessica

de smäller till sommarn igen ? :D

2009-12-02 @ 21:06:46
#2: ellan

sv; Du kan få köpa dom om du vlll? :) Har för mig att dom kosta 400 eller 500 så kan sälja dom för 300 ;p

2009-12-04 @ 08:17:24
#3: ellan

sv; okejokej :) men du kan få prova dom nån dag så du verkligen kan ha dom, för behöver inte pengarna på stört. Kan ta dom när du har ;)

2009-12-05 @ 14:50:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: