Sofie Samuelsson

2009-12-22
23:17:14

underhållning & träning


Pilates/Balansboll.

Vi har haft en sådan hemma i ung. ett år,
man jag har bara lekt på den förut,
tills jag hittade själva boken vi har till med en massa övningar.
Så jag satte igång att börja prova några,
och rätt som det var så har jag lagt upp ett träningsschema med övningar utifrån boken.

Så jag gick igenom det ett antal gånger,
eftersom jag har olika set, men antal gånger och hur många gånger jag ska upprepa dem,
och provade att gå efter själva "schemat".
Och Jaaaa, det var utmärkt!

Lite träning varje/varannan dag/var tredje dag,
och jag kanske, kanske kanske får den där fina kroppen jag vill ha! :D



Och har ju även planerat att börja åka mer skidor igen :)


Kommentarer:
#1: ellan

sv; Okej skönt o höra :) jodå de är bara bra :D <3

2009-12-23 @ 13:01:02
#2: Linnea H

Svar: Nee, skulle bara lämna/hämta julklappar:p

2009-12-23 @ 17:09:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: