Sofie Samuelsson

2009-12-31
01:30:31

upp till bevis..


..nu då.
Igår skrev jag att jag var så lycklig osv, och att jag skulle förklara idag.
Sony Ericsson, Aino, Svart = MIN!
Åkte och köpte den idag.
Pappa igår..
- sofie... sofie... soooooofiiiie!?
fie - *men vafaaaaaaaaan* ( jag var sur)
- jag tänkte att vi kanske skulle in till fili pstad och köpa din mobil imorn, om det finns där?
fie - vaaa... jahaaaaaa? :O
- jaaa, du kunde ju betala lite på den sa du ju!?
fie - ... alltså.. skämtar ni nu så äre FAN INTE KUL!

hehehehe. :p

Its mine!
Laddat klart om ca 1 h och 15 min!  Dvs, 02.45 inatt.
Inga problem för mig, har varit vaken till typ halv 4 varje natt på lovet såå :)


Vad jag och Jessica gjort idag,
kan jag berätta imorn! :)


over.n.out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: