Sofie Samuelsson

2009-01-07
19:10:28

Det rör på sig
För första gången den här veckan kände jag mig tillräckligt pigg för att orka fixa mitt hår, sminka mig och ha jeans på mig!
Storartat!

Jag hade redan dagen innan bestämt mig för att jag behöver gå ner to das samhälle,
för att köpa hårinpackning samt hämta min mapp skom troligen ligger i skolan..
Jessica följde med mig.
Det va stängt på nästan alla jävla affärer där jag skulle in,
och min hårinpackning fanns inte vart lite lätt irriterad.

Vi gick från thomas - fancy - systeryster - icabokhandeln - apotheket - ica - konsum  - lillica - ica.
och sen hem.
Det tog bara 2 h.
hihihi. ( ingen mapp blev hämtad heller.. )

längtar till imorn! <3
längtar tills på söndag när det blir BRUMMMM hos Linneas mor! <3

Kommentar:
#1: linnea :D

vi alla längtar tills på söndag va !! :D <tre

2009-01-08 @ 19:55:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: