Sofie Samuelsson

2009-01-05
16:12:16

Helt Sjukt Sjuk
I Förrgår,
vaknade jag med en fruktansvärd halsont. Men inte trodde väl jag att det va en förkylning jag dragit på mig.
Så eftersom att jag kände mig pigg förövrigt, och Linnea va in town, så lekte jag ofc med henne och Jess.
Vi hade kul, pratade om våra spännande nyårsfiranden,
men det gjorde för ont i min hals, så vi drog oss ner till Ica på sparken!
snacka om något vi måste göra om.
3 galna flickor på en spark <3
På Kvällen när jag kommit hem pratade jag med Sebbi ett tag, från 1-3..
det slutade med att jag nästan sov i telefonen.

I Går,
vaknade jag halv 8. Ännu en gång med halsont, men även i hela kroppen samt i huvudet.
Det gick inte att somna om så jag pinade mig upp. Hade haft feber kvällen innan, så var inte så vidare värst pigg då inte.
Sebastian ringde vid 11 för att väcka mig, men han va nog mer nyvaken än vad jag var! haha <3
Jag hade mina små energikickar då och då, men de varade inte länge.
Jessica kom förbi och vi böt filmer, men..
det var inte det ända besöket jag fick den dagen.
Fick en liten överrasking av Sebastian,
som ringde mig och sa att han kommer om 5 min. haha, lagomt mycket panik då, och det tog ett tag att fatta det :)
Otroligt gull av dig att komma <3
 
Min natt sen var ett rent helvete,
hade tänkt sova vid 1 eller liknande, men jag somnade inte förens vid halv 4.
Förlåt till alla som jag väckte med mina sms!

I Dag,
kan jag inte direkt påstå att jag mår bättre,
och ännu sämre mår jag när jag dissat Sebbi 3 dagar i rad..
Vi ska leka så fort jag blir frisk! Lovar de.
Spelade Mirrors Edge direkt jag vaknat,
och kan man tänka sig att jag klarade mig ännu längre!
.. tills jag kom in i ett hus där dom fan skjuter död på mig direkt.. inga kommentarer om det.


Nu vill jag bli frisk!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: