Sofie Samuelsson

2009-01-06
16:13:38

Panik!
Prov om en vecka ju,
och idag när jag äntligen börjar bättra mig lite efter min influensa så slog det mig riktigt ordentligt att SHIT jag har prov snart
Prov i något jag inte läst om på hela 2 jävla veckor!
Samt att jag dom tidigare lektionerna innan lovet inte kunnat fokusera för jag va helt förkyld då också,
fick springa in och ut genom klassrummet för att snyta mig och missade en lektion för jag va hemma.
Oj vad stolt och jag jag blir över mina insatser.
Jag har ingen aning om var min bok är,
och när jag börja tänka på vad som ligger i min mapp så kom jag på att jag har en massa engelska papper där i också.
Jaaaa, vad glad EvaLisa kommer bli om jag tappat bort hela skiten!

Snälla lilla rara,
jag måste ut i verkligheter snart,
träffa någon,
prata av mig
och inte sitta isolerad i huset!



Fick hem min "bebis" idag också (ipoden).
Wihooo :D
Fixade in lite fler låtar,
och när jag kollade in bilderna fick jag mig ett happymoment.
åååh vad glad jag va där för en stund!
Jessica hade lagt in nya bilder,
bilder som påminner mig om sommaren och hur kul vi hade! <3
hihi

Få inte för er att jag känner mig utestängd från omvärlden..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: