Sofie Samuelsson

2009-07-07
19:18:12

Ändring


Som alla kan se så har även jag, 
liksom min kompanjon(stavning?) Linneahultman
ändrat våran design på bloggarna. 

Inga speciella ändringar på min,
men ville bara påpeka ifall det är någon som skulle lyckas missa det ;D


Snart blire film & mys med syster ♥


Var med Familia Sthyr till örebro idag,
köpte två par skor - kanske kommer bilder på dom sen (har 20 par skor nu.. tror jag )
Ett läckert svart skärp
och ett par spetstrosor - för er som intresserar er :)
Hade inte med mig mer pengar eftersom att det ska ut och resas en massa till veckan!

Längtar så inåt helveteee :D♥



loovveee ♥

Kommentar:
#1: linnea h.

din design är fin :)

2009-07-09 @ 20:01:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: