Sofie Samuelsson

2009-07-29
12:08:24

e' evighet



 

...
känns det som sedan jag senast skrev ett inlägg.
Så då kan jag väl lika gärna skriva ett nu, när jag ändå sitter här och inte gör någonting.

Igår var jag med sebastian,
vi kollade på the hills have eyes 1 & 2.
för bra filmer alltså!
kan dom utantill, men blir lika rädd varje gång ändå.

Kvällen innan det spelades det TP med familjen -pappa.
Han sov och va allmänt grinig. som vanligt :)
Jessica va också med, vi två va grümmmaa.
många skratt blev det, när mamma och karin lyckades komma med de sämsta svaren jag någonsin hört!
sjukt roligt var det :)
ord och fraser som användes nästintill hela kvällen var,
- samma färg fast blå
- nu är det min tur!... att läsa.
- du kan välja orange, orange lr orange.

samtidigt som alla bytte dialekt och röst.


Kommentar:
#1: sj

cp filmer :(

2009-07-30 @ 19:27:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: