Sofie Samuelsson

2009-07-26
15:07:14

en önskan

jag saknar ett tidsfördriv, glädjen.
jag saknar vilja, jag saknar något jag ännu inte vet vad.

jag är rädd för ett tidsfördriv, för depression.
jag är rädd för att våga, jag är rädd för något jag inte kan räkna ut.

jag söker ett tidsfördriv, glädjen.
jag söker min vilja, jag söker ett hopp,
ett hopp om något jag ännu inte vet.

det känns tomt,
någonting saknas.
Någonting jag fruktar, något jag söker och något jag vill åt.
men vad är det jag vill?

ge mig ett tidsfördriv någon.
kan någon visa mig glädjen,
ge mig viljan att våga så jag får veta vad jag inte vet.




till veckan?
hitta på något.? :)


Linnea ska höra av sig så fort hon läser detta!
du ska ha en plan, en idé.

Kommentar:
#1: anna

sötis :O <3

2009-07-31 @ 22:27:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: