Sofie Samuelsson

2009-07-14
22:25:38

home dear home

Hemma från kolmården nu!
Jävlar vad vi har vandrat runt,
liten lätt träningsvärk i vaderna nu kan jag bara säga. 

Allt som allt tog jag 173 bilder
på både djur, folk, miljö och ofc mig och jess.

Här kommer några av dem.
alltså de som blev bäst
och även de som är mest värda att se :)
enjoy ♥

      -           -          -     
                tiiger                                   delfinshowen                           zeebra                                          jessica


     -          -     
    någonstortsapa                                lama?                                           kamel

     -          -          -     
      apa med barn                                 ap-pappa                        silkesapa (somanfölljess)             Känguru (hare?)  

     -          -     
           noshörning                                  elefant                                ätande elefant (haha)


     -          -          -     
               surri                                       jagpåkamel                                sofiapåkamel                             jag&jess

     -          -     
                   någonstortsspindel                      vita/döda grodor                             krokodilio

     -           -          -     Papegojansomtappahuve                 delfiner                                  ormsomanföllmig                                haj

     -         
              girafferisafariparken                   kommerinteihågvad
                                                                             men han låg på taket.


och sista bilden får bli på våran nya BFF
♥  ♥  ♥  ♥
har lovat att skriva brev i sommar


Mycket lyckad resa helt enkelt!
tack så mkt för att jag fick följa med Familjen Sthyr!




Kommentarer:
#1: bätteri

Diggar getbilden :D hahahahhaa

2009-07-14 @ 22:28:06
#2: Sofie

orkar inte fixa till textera!

ni fattar ändå vilka djur som är vilka! :)

2009-07-14 @ 22:33:43
#3: s teffy

jättefina bilder :) <3

2009-07-14 @ 23:07:02
#4: sannnna

grymt fina bilder :)<3

2009-07-14 @ 23:40:17
#5: anna

du och jessica är hur söta som helst :)<3

2009-07-15 @ 00:53:50
#6: ellan

SV; Ja visst ja det har jag glömt bort nu när man inte bröhver den :D Men ja hämtar den någon dag om det är okej? Hör av mig innan så jag vet om du är hemma :)

2009-07-15 @ 15:11:54
#7: ellan

ja precis :) aa men jag hör av mig sen nån dag då! ;) <3

2009-07-15 @ 20:18:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: