Sofie Samuelsson

2009-07-15
21:04:32

mellanlandning

Imorn bär det alltså av igen
då blire Åland med båten cinderella.
Åker vid halv 12 och kommer hem vid 9 på fredag.
Fatta trött man kmr va i bussen på fredag :)

en sån båt vi ska åka med


Så idag,
har jag myst med min sebastian innan jag åker härifrån igen.
Smort i mig en massa chips och bara levt lite.
Det är aldrig fel :)
Som sagt,
saknar honom nu.. bara för att jag vet att jag åker bort.
Men det är bara två dagar ändå!

På lördagen blir det KANSKE örebro med syskonen balasz samt sebastian.
Hörde efter med emmsi idag och det visade sig vara okej =)
Men det beror helt och hållet på vilken  tid de ska åka,
hur trött jag är då,
hur länge de blir borta
och även om jag ens har nå pengar kvar ;D


Kollade lite på nelly.com idag också,
hittade en hel del skönheter jag ville köpa!
Men pengarna växer som sagt inte på träd..
skänk pengar tack!
Det slutar nog ändå med att jag beställer det och mamma drar det från bidraget sen :)


Nu ska jag mysa ner mig och kolla på sex and the city filmen,
så att jag får tjuta lite!
Och sedan ska jag packa i lite kläder.




Pusssssspåer ♥

Kommentarer:
#1: sa

2009-07-15 @ 21:36:32
#2: ellan

Okej va kul! :) Ja det finns hur mkt fint som helst på Nelly!

2009-07-16 @ 16:04:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: