Sofie Samuelsson

2009-07-10
00:32:01

now and then

vet inte vad jag ska skriva riktigt..

bra tider -> sämre tider
jag saknar de gamla tiderna,
jag saknar då vi kunde vara 3 utan problem,
vi alltid skrattade och hade kul,
när vi egnade tid åt varandra,
jag saknar alla kvällar hos dig när vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord,
vi delade åsikter,
när vi skrev och även berättade hur mycket vi uppskattade varandra
med andra ord,
jag saknar tiden då det kändes att det var vi,
vänner i ur och skur oavsett vad.

Är det bara jag som tycker att vi glider isär,
att vi inte har samma kontakt
och är det bara jag som vill göra något åt det?


jag mår piss nu..


Kommentarer:
#1: anna

bra skrivet,

har samma problem eller vad man ska säga.

fast med några helt andra personer än de du menar förståss :)

<3

2009-07-10 @ 01:01:36
#2: sannnna

aw :( hooppas verkligen de ordnar sig! :)<33

2009-07-10 @ 01:05:10
#3: s teffy

hoppas allt löser sig! :/ <3

2009-07-11 @ 19:06:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: