Sofie Samuelsson

2009-07-09
00:23:36

Onsdag 9 Juli


Dagen i sitt stora hela

Vaknade som ett frågetecken när jag insåg att jag inte hade något spec för mig.
Men jag kan inte påstå att jag ändå var öppen för de olika förslagen på sysselsättningar under dagen.
Det som tidigare nästan varit planerat blev inte av,
och jag va inte alls på humös längre.
Så jag satte mig vid datorn och blev kvar där.
Sedan slutade dagen med jessica, moppen, sims & dansmatta tills jag fick sveriges jävla rethosta
och va tvungen att gå hem.. dels för att alla förutom vi sov och även för att jag inte kunda göra nå utan att hosta.
Såå, nu sitter jag här och försöker lägga upp ett "schema" för de kommande dagarna.

Det blir mycket nu på slutet innan alla resor..
Stressigt helt enkelt.


älskaälskaälska

Kommentar:
#1: sanna

du som är riktigt snygg sofie! <3

2009-07-09 @ 12:09:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: