Sofie Samuelsson

2009-07-19
20:26:18

planering

Igår - Idag
har jag lekt med sebastian,
och har varit sjukt trött :O :S
vet inte vad det där med mig,
för bland de första gångerna så har jag nästan bara velat kolla på film
samt tjocka med chips.
Men det va mysigt,
söt sov här också :)

Imorgon
blire harrypotter med
Jessica, Anna(mamitilljess), och kanske sebastian om han har ork eftersom att han ska jobba imorn.
Beror också på när han slutar :)

Någon gång under veckan
ska jag troligen leka med linnea.
Ringde kööna igår och hörde om det passade någon gång den här veckan.
Inte klart när än. (=

Fredag
ska troligen jag, emma och ellan hitta på nå.
var och när? =)

Lördag
Äre ju diggilo, fortf osäkert på att jag ska dit.
Får väl se hure blir :)
kommer nog få fixa en sistaminuten biljett igen i såna fall!

&

någon gång den här veckan lr nästa vecka
åker jag nog in med jessica olsson till örebro för att handla lite!
det ska bli kul att träffa henne,
as länge sen känns det som :)


tackochhej.





(bilderna från åland kommer såsnart jessica skickat dom )


Kommentarer:
#1: sanna

sv: ja de gör ja :o<3

2009-07-19 @ 20:33:22
#2: sanna

inte alltid lätt att se allt som står ;)<33

2009-07-19 @ 23:31:22
#3: emma

på fredag!! :D

2009-07-20 @ 14:35:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: