Sofie Samuelsson

2009-07-23
14:15:12

Stugsovning x2

Björkskogsnäs
med jessica i tisdags-onsdag.
Sov där ute själva, och det va förbannat läskigt när det började låta ute i köket.
Vi kollade på american pie, då det blev reklam och jessica sa
- ååh vad gott det skulle va med vitlöksbaguetter..!
5 min senare satt vi på moppen påväg till Grythyttan och klockan va 22.14.
Eftersom att vi räknat ut att ica stänger 22.00 så åkte vi till statoil,
men de stängde 21.00 och det visade sig senare att ica stängde 19.00.
Så det va bara att åka tillbaka.
Somna runt 4, vakna klockan 1.

Sörälgen/Kaststenshult
med jessica där också från onsdag-torsdag.
Där va vi iaf inte själva,
min morbror kom på kvällen med Kyoko.
Vi sov i stora stugan,
och de i sin lillstuga.
Vi kollade på harry potter, ungefär halva och sedan ett scrubsavsnitt.
Sen bestämde vi oss för att krypa ner i bodar/sängen.
Somnade ungefär 2, vaknade runt 6 då mormors klocka ringde/brumma
och jag minns det knappt.
Sen började morbror ulf att skrapa fönster,
men det störde inte oss..
vi sov till 11 :)

Bilder kommer nog senare!



nu ska jag fixa,
och sen kommer linnea! <3


pussssss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: