Sofie Samuelsson

2009-07-31
16:27:51

torsdag 30-7-09

spenderades sovandes i sängen tills klockan va runt 1.
Sedan segade jag mig framtills Linnea kom till hfs vid 4.
Jessica kikade förbi också,
det regnade men det stoppade inte oss från att ha kul på gammalt hederligt vis.

Innan Linnea åkte hem, fick vi följa med på en sväng i Pb's Bv. (polisbebisens barnvagn)
hahaha, jessica är ruskigt lättroad.
inte för att jag tyckte det va tråkigt,
aldrig i livet!
Mycket skoj var det, och fy vad pinsamt vid vissa tillfällen!

tack, den dagen behövdes ♥

har förresten skickat in en av mina noveller till en tävling!
vinnaren meddelas någon gång i... november?
wish me luck!

Kommentarer:
#1: amanda

de va skit kul;) jaa oj:D kollade inte hela;D

2009-07-31 @ 20:08:29
#2: linnea h

ja .. det fanns som sagt stunder under turen som man helst vill glömma:D <3

2009-07-31 @ 21:51:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: