Sofie Samuelsson

2009-06-22
14:02:23

1, 3, 1 & besvikelse.


1
glad midsommar!

Tillbringades till största del i sommarstugan med släkt och vänner.
Men åkte därifrån vid klockan 8,
hem till mig där anna samlade ihop folk för att åka upp till sången.
Jag skulle tydligen med,
och lyckades få med mig ellinor upp :)
Det va .. hmm.. en ganska seg början där uppe,
men det blev bättre med tiden, eftersom att det kom och åkte bilar med folk hela tiden!
Kvällen i sången slutade med en massa dansande
tills sara kom och hämta upp oss i bilen.
Därifrån åkte jag med bumbi och så skulle vi dra på efterfest,
men när vi väl kommit fram till "efterfesten" så visade det sig inte vara nå.
Klockan va runt 3 då och jag orkade inte gå hem!
Så jag lånade bumbis mobil, ringde sebastian, sa hejdå till folket, och mötte batti vid viking.
Sedan sov jag där, och vaknade någon gång runt 1? haha

3 mysiga dagar
spenderades med sebastian efter det.
lr ja, 3 nätter och 2 dagar :) ♥
Det har varit väldigt efterlängtat från min sida iaf,
att få spendera all sin tid på den man saknar som mest på vardagarna då mysböörnen bara jobbar!
Tack, det behövdes
älskarminsebastian

1 rejäl diss
 blev det också.
Inget örebro = ingen present till batteri som fyller på söndag.
Men det löste sig väl nästan.
Två saker beställda nu iaf! :)
Den tredje får väl komma i efterhand.. den som va det viktigaste..

Besvikelsen
 behöver jag kanske inte ens skriva,
räcker bara att få veta att jag är väldigt besviken på ett antal personer.
hihi


ha en bra dag alla!

nu ska jag ut och jobba på min bränna B D


// pussochhej

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: