Sofie Samuelsson

2009-06-26
21:27:34

26 Juni

Och jag är torr i hela ansiktet efter att jag har legat ute i solen varje dag,
och inte smort in mig efter det!
duktig flicka :)

Om 2 dagar var det exakt 18 år sedan sebastian föddes.
Prisa hans föräldrar för det ♥

Idag har jag haft väldigt mycket överskottsenergi.
Jag har varit överallt, hela tiden utan att vila.
Men ändå har jag haft så enormt tråkigt hela dagen!
Ingen som har kunnat rädda mig från det heller..
suger.
Beställt ännu lite mer har jag gjort idag också,
men inga mängder.
Jag har även fått älskis presenter och slagit in en av dom iaf :)

Har fått mina nya hm skor nu också :*
fan va snygga dom är! :)


Men säg mig gott folk,
vad händer till helgen? =)



Jag vill bada!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: