Sofie Samuelsson

2009-06-16
22:44:14

Choklad med drag av caramel

Färgat håret idag.
Från  hel brun   ->   brun med blonda slingor.
Resultatet,
det blev väl ganska bra tror jag.
Ser ut som en blanding mellan skunk och tiger, 
men det fixar vi till helgen när jag ska göra ännu fler slingor :)




Innan allt färgande,
så har jag
 klippt gräset hos mormor & morfar
 planterat blommor
sommarstädat på gården
 klippt våran gräsmatta (utandrift)
 lagat mat / skurit halva fingret av mig
 plockat på mitt rum samt hjälpt syster att flytta hem tillbaka

så jag har inte precis haft tråkigt idag :)


och..!
jag har hunnit träffa min älskeri idag ♥
dock bara i 15 min, men det räckte för att jag skulle sakna honom lite mindre!


♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

kommentera gärna vad ni tyckte om MIN hår! ; )


Kommentarer:
#1: linnea h.

DIN hår är fin. jag längtar efter kryssningen som attan :D <3

2009-06-17 @ 12:40:23
#2: emma

DIN hårfärg blev fin :D <3

2009-06-18 @ 13:59:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: