Sofie Samuelsson

2009-06-16
00:26:05

" Cykelhjälm suger fett "


Som sagt,
syster drog till norge igår.
men hon tar sig tillbaka till sverige bara någon dygn senare.
Stället va inte alls som hon tänkt sig, eller så som dom informerat.
Jobbet va inte heller som de sagt,
och maten skulle hon få betala själv.
Hon hade inga pengar med sig heller, samt att hon skulle dela rum med andra som rökte på.
tjoho.
Så idag, kl 23.00 fick pappa ta bilen och åka för att hämta henne i norge.
För en trafikolycka hade skett, så hon kom inte fram till sin buss som skulle åka om 5 min.
vilken tur flickan har med sig.

Hjälmen glömde hon då allt kvar i sverige,
för hon krascha riktigt ordentligen och slog sig i så mkt att hon måste fara tillbaka.

haha, smart va! :D



Nu snart kommer det nog lite hoppbilder btw.
Jag och jessica va ute och hoppa idag,
och farao vad kul det va!
Så nu kommer vi nog igång med hoppandet igen hoppas jag 


så länge får ni spana in en och en annan gammal hoppbild som jag psat :)


samt


Tackochhejleverpastej <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: