Sofie Samuelsson

2009-06-29
21:16:10

Farmor

Imorse fick jag höra av min kusin Amelie att min farmor åkt ambulans in till akuten på usö
efter att ha varit till vårdcentralen en timma innan det öppnat pga att hon hade ont i hjärtat.
Det visade sig sedan att hon råkat ut för en hjärtinfarkt..

Hon ligger på hjärtintensivavdelningen just nu i örebro,
har blivit ballongsprängd i ådrorna och ska troligen förflyttas till Lindesberg imorgon.

Det är aldrig efterlängtat att någon inom familjen ska sjukna in och bli så pass dålig..

Det känns konstigt,
men är såklart glad över att hon är vid liv.
Känner mig skylldig..


Ingen död,
men man tänker ändå tillbaka på alla minnen från när jag va liten.
Kan inte hjälpas att ögonen blir fyllda av tårar..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: