Sofie Samuelsson

2009-06-10
22:05:41

Genrep, Vårshow, Middag, Skolavslutning!
Genrep
Det gick väl både bra och dåligt. 
Kommer va bögnervös imorn!
Det försvann e gosse från våran grupp idag,
- jag ska bara gå o pissa..
15 min senare..
- hallååå, vart är ludde?!
- men han sitter säkert och skiter...
10 min senare..
- HAN ÄR BORTA! den jäveln drog.
Så vi ringde honom, men han svara inte.
nån timme senare får jessica och emil ett sms från ludde där han skrev
att vi skulle säga till Fredrik att han drog hem för han hade så ont i magen.
sug.
sämsta ursäkten någonsin.
Så.. istället för ludde, så hoppade Anthon Berg in.

Vårshow 
Kommer rent utsagt av nervositet. 
haha, och min röst passar INTE till min roll.
Men det skiter jag i, det får bli en flicktalande pöjk helt enkelt.
ska vara på plats kl 8.
Show 1 -  börjar 08.40 för 6 & 7.
Show 2 - börjar 09.40 för 8 & 9.
Show 3 - börjar 17.00 för allmänheten.

Middag
Ska man verkligen längta till det?
Fatta pinsamt och långtråkigt det kommer bli om man får sitta med några man absolut inte "känner igen".
men man får väl bara dra på sig sitt glada humör och försöka vara lite uppåt samt social. he he he.
Middag är direkt efter show 3.
Fatta stressigt det kmr bli :)

Skolavslutning
vill inte se mina betyg.
vill inte säga hejdå till alla.
men jag vill sluta på klockarhags, NU!
ååhå vad skönt det ska bli.
men bäst för mig att jag drar på lite vattenfastmascara,
utifall att tårarna skulle forsa ner för kinderna på mig.
Gråter en/flera, så gråter jag också.



nu måste jag packa inför imorn,
få en godnattssömn samt försöka samla mig så jag inte stressar ihjäl.

Godnatt alla :)



                                                                                            
så jävla ful! :D


Kommentar:
#1: linnea h.

10 år tillsammans har gått farligt fort :/ <3

2009-06-14 @ 17:48:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: