Sofie Samuelsson

2009-06-13
14:44:31

Lovet är här!

.. och det blev en bra början på det! 

Igår var det alltså skolavslutning.
Grät som en annan jag vet inte vad.
och det bara fortsatte när jag kommit hem,
ända till sebastian ringde och lyckades få mig lite gladare. <3

Sedan spänderade jag lite tid med jessica.
Även om jag va sur på allt och alla, så höll jag humöret GANSKA bra. 
haha.

Jessica drog vid kl 6
då jag blev upphämtad av Linnea med mor.
Så bar det iväg mot saxhyttan till Sandra.
Blev kvar där några timmar kanske,
tills någon gång efter att polisen kommit.

Därifrån åkte vi tillsammans med Christian mot hällefors.
Först förbi vid hammarn och släppa av linnea hos jonte,
sedan vidare med mig till evelina stein
Där mötte jessica  olsson mig ute
och väl inne träffade jag på sanna, emma och ellinor som också varit hos sandra tidigare.
För att summera kvällen kan man väl säga att..
 det var fruktansvärt kul men flickorna samt andra,
 emma och jag tog en massa kort på allt och alla,
 vi höll på att låsa in oss på toan och fick halvt panik,
 vi hamnade även på dansgolvet ett antal gånger,
 och det där måste göras om <3


Sov hos Sebastian inatt,
tills klockan va runt halv 7,
då jag vaknade och plötsligt skulle hem.
Pappa hämta mig,
och så sov jag fram till klockan 12 :)


Tack för kvällen alla <3


Lite bilder från igår!


                  

                  



Oförglömlig kväll,
Emma & Mr Anonym!

Kommentarer:
#1: emma

hahahaha för kul hade vi :D <3

2009-06-14 @ 14:21:16
#2: ellan

Det var en toppenkväll! <3

2009-06-17 @ 11:28:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: