Sofie Samuelsson

2009-11-13
15:39:57

fredagen den 13e


Bara för att jag sagt att jag aldrig påverkats av orutrsdagen fredagen den 13e,
så råkade jag ut för otur idag.

Dagen började med att jag tappade en kopp i golvet, vet inte ens hur.
Sedan rev jag allt mitt smink i golvet.
I skolan har jag haft Sveriges humörsvängningar.
Väl hemma så rev jag exakt allt man kan tänka sig, jag höll på att bli påkörd på vägen hem
och nu försöker jag bara hålla mig lugn och sansad för att inte riva mer saker eller förstöra mer!


Innebandy ikv med Emma! ♥

Och under helgen har jag egentligen inga planer,
förutom att skriva klart historia uppsatsen och novellen,
sedan förhoppningsvis träffa älskling en snabbiis ♥,
men det är inte bestämt.. beror på om han får någon tid ledig från studierna!


pussssssss :)


Kommentar:
#1: emma L

"emma!!! jag är glad nu :D" ♥

2009-11-13 @ 17:03:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: